Kulinaria

Krówki na zamówienie – smak sukcesu marketingowego

Gdy przed II wojną światową poznański cukiernik Feliks Pomorski opracował recepturę wyśmienitych cukierków ze śmietany, masła i cukru, nie przypuszczał, że pocieszna łaciata krówka umieszczona na papierowej owijce zawojuje świat.
Kilka pokoleń Polaków zgodnie twierdzi, że krówki to słodycze ich dzieciństwa. Warto więc ten kultowy przedmiot wykorzystać w celach marketingowych.

Firmowe krówki na zamówienie

Maksymalne wykorzystanie wszelkich dostępnych sposobów reklamy, to podstawa dobrego i skutecznego marketingu. A jeśli reklama odbywa się niejako przy okazji, to nienachalnie przemycane treści nie męczą, nie zniechęcają a przeciwnie – taka reklama zaciekawia i skłania do współpracy. Jeśli przy tym jest to rzecz wywołująca tylko pozytywne wspomnienia i emocje, to tym lepiej dla skuteczności przekazu reklamowego.

Krówki na zamówienie spełniają wszelkie wymogi reklamy mobilnej. Obdarowani nimi kontrahenci, uczestnicy targów czy konferencji, klienci odwiedzający siedzibę firmy podzielą się cukierkami z rodziną i znajomymi, poczęstują nimi swoich klientów. Smak, jaki mają krówki firmowe, niejednemu przypomni dzieciństwo; kolorowy papierek zaciekawi, a informacje na nim umieszczone pozostaną w pamięci.

Zamawianie krówek reklamowych

Posiadanie krówek firmowych z własnym logo i w kolorach firmowych należy zacząć od zapoznania się z ofertą producenta. Opisujący krówki reklamowe cennik określa przedziały cenowe dla różnych ilości zamówionego towaru. Warto zwrócić uwagę, czy w cenie usługi jest wykonanie projektu owijki, czy należy za tę czynność dodatkowo zapłacić.

Na papierku krówki firmowe mogą mieć rysunki, zdjęcia, napisy, dane adresowe i kontaktowe albo tylko nazwę firmy lub marki. Dodatkowo można wykorzystać wewnętrzną stronę papierka – to powierzchnia reklamowa doskonała do umieszczenia hasła reklamowego, opisu produktu lub oferty, albo ciekawego cytatu, przysłowia, dowcipnego powiedzenia.

Dla zdecydowanych na złożenie zamówienia na krówki reklamowe cennik przewiduje również umieszczenie reklamy na dodatkowych opakowaniach prezentowych. W zależności od potrzeb mogą to być torebki o różnej pojemności, pudełka czy eleganckie puszki metalowe. Wszystkie opakowania z logo firmy mogą być wykorzystane do obdarowywania kontrahentów czy klientów podczas wydarzeń eventowych typu konferencje czy targi albo z okazji świąt czy jubileuszu firmowego.Prezenty od firmy dla pracowników, to również sprawdzony sposób na integrację wewnętrzną. A fakt, że pracownicy zaniosą krówki do domu i poczęstują nimi rodzinę i gości, to naturalna droga skutecznego marketingu prowadzącego do sukcesu firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *