Kulinaria

Skrzynki na butelki – małe niuanse mają duże znaczenie

Przemysły związane z produkcją piwa oraz napojów, to bardzo prężnie rozwijające się branże. Duża konkurencja sprawia, że produkty powinny być odpowiednio wyeksponowane na każdym etapie logistyki. Odpowiednio zaprojektowane skrzynki na piwo i skrzynki na butelki są zawsze wpisane w sukces danej marki.

Branża piwna

Skrzynka do piwa potrzebuje szczególnie odpowiedniego opakowania, które sprawdzi się podczas całego procesu transportu oraz w czasie magazynowania. To szczególny produkt, który źle przechowywany, znacznie traci na swojej jakości. Ostateczny nabywca tego produktu świetnie umie ocenić jego szczególne walory. Pojemniki muszą wykazywać się wytrzymałością, efektywnością w czasie magazynowania, a także wyjątkowym wzornictwem charakterystycznym dla wybranej marki. Tradycyjne skrzynki na piwo odznaczają się niespotykanym wzornictwem przyciągającym wzrok klientów. Drobny niuans, by skrzynka do piwa od środka i od zewnątrz była w innym kolorze, jest niezwykle nowoczesny i elegancki.

Wielopaki

Ten rodzaj produktu potrzebuje szczególnie praktycznych rozwiązań, by jego transport był wygodny i efektywny. Piwo w kartonowych wielopakach o pojemności 0,33 litra potrzebuje specjalnego nośnika, który zapewni odpowiednią wydajność i elastyczność podczas przewożenia produktów. Zapewni to przede wszystkim system podwójnego dna, który w sprawny sposób poradzi sobie ze zmianą wielkości ładunku.

Transport butelek

Skrzynki na butelki odznaczają się nie tylko wygodą i funkcjonalnością, ale również ciekawym i niespotykanym wzornictwem. Oryginalne pomysły i innowacyjne technologie pozwalają uzyskać niespotykane wzornictwo, które będzie przyciągało wzrok, na przykład efekt 3D, wytłaczanie liter i symboli, etykiety wtopione w skrzynkę. W ten sposób skrzynki na butelki są niepowtarzalne i niezwykle praktyczne. Wygodne, duże i miękkie uchwyty zapewniają łatwe przenoszenie z miejsca na miejsce. Nośniki na butelki są również tak skonstruowane, aby produkt znajdujący się w skrzynce, był odpowiednio widoczny. Udało się to osiągnąć dzięki pomysłowi na duże otwory po obu stronach skrzynki. Promocja marki odbywa się więc nie tylko przez niespotykane etykiety, ale również przez dobrą widoczność butelek z firmowymi znakami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *