biznes

Komu przyda się firmowy kalendarz książkowy? Co powinien on zawierać?

Co roku już wczesną jesienią przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze książkowe, które będą prezentem dla pracowników czy kontrahentów. Producent kalendarzy książkowych przygotowuje zazwyczaj ofertę personalizacji dla każdego przedsiębiorstwa. Jakie organizacje powinny zaopatrywać się co roku w kalendarze, oraz co powinny one zawierać by nie były jedynie gadżetem, a miały wartość reklamową?

Przyjemny prezent dla pracowników i kontrahentów, idealny na świąteczny podarek

Przygotowywany kalendarz książkowy ma trafić do rąk kontrahentów, klientów i niekiedy również pracowników. Idealną okazją aby przekazać tego typu podarek są Święta Bożego Narodzenia. To właśnie wtedy tradycyjnie firmy wymieniają się gadżetami reklamowymi, również moment przekazywania premii świątecznej zbiega się z możliwością wręczania kalendarza firmowego na kolejny rok. Producent kalendarzy książkowych powinien zadbać o to, by były one gotowe przed wigilią, a najlepiej jeszcze kilka dni wcześniej. Dzięki temu będą czekały gotowe na wręczenie kontrahentom oraz pracownikom. Oczywiście w ramach podarunków świątecznych można wręczyć również inne gadżety, które razem z kalendarzem będą tworzyły idealny pakiet marketingowy.

Co producent kalendarzy książkowych powinien zamieścić wewnątrz?

Zazwyczaj kalendarze książkowe są indywidualnie dostosowywane do konkretnego przedsiębiorstwa. Na okładce umieszcza się logo, lub całą okładkę przygotowuje się w firmowych barwach. Jednak przy dużym zamówieniu warto by producent kalendarzy książkowych umieścił również wewnątrz wzmianki o firmie – może to być krótka historia, logo czy inne informacje – wszystko to zagwarantuje rozpoznawalność i odpowiednie oddziaływanie na potencjalnego klienta lub kontrahenta.

Czy kalendarze książkowe mają wpływ na marketing przedsiębiorstwa?

Jak każdy gadżet, tak i kalendarze reklamowe maja za zadanie być elementem strategii marketingowej. Ze względu na fakt, że zazwyczaj trafiają do głównych kontrahentów warto zadbać o to, by były wykonane w jak najdokładniejszy i elegancki sposób. Producent kalendarzy książkowych nie powinien być zatem wybierany przypadkiem – warto powierzyć to zadanie specjalistycznej firmie, która zajmuje się jedynie produkcją gadżetów reklamowych.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy Ateko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *