biznes

Google AdWords i jej potencjał

Google AdWords coraz powszechniej wykorzystywana jest w wielu kampaniach marketingowych. Nic dziwnego, ponieważ ludzie odkryli ogromny potencjał, jaki daje to wspaniałe narzędzie internetowe.

Umiejętne tworzenie reklam

Obsługa AdWords nie jest trudna. Należy jednak wiedzieć, jak reklama w Google powinna być tworzona, aby spełniała powierzone funkcje. Jeżeli wszystko będzie „spisane na kolanie” i wysłane w sieć, to nic nie będzie trzymało się całości, a firma na pewno nie będzie mogła liczyć na zyski w przyszłości. Reklama Google musi być sensowna! To jeden z najważniejszych priorytetów. Osoba, która będzie za nią odpowiedzialna musi spojrzeć na reklamę z dwóch perspektyw. Pierwsza to osoba sprzedająca, druga to kupiec. Sprzedawca musi swój produkt lub usługę przedstawić z jak najlepszej perspektywy, zbytnio nie koloryzując rzeczywistości. Przyjmując funkcję kupca musimy przemyśleć to, co dana osoba w takim miejscu chciałaby przeczytać.

Słowa kluczowe

Google reklama musi zawierać słowa kluczowe. Przy czym nie może to być byle jakie wciskanie ich w treść. Wszystko musi tworzyć harmonijnie skomponowaną całość, dzięki czemu będzie wszystko miało dosłownie ręce i nogi. Im więcej będzie tych słów kluczowych, tym algorytmy Google przyjaźniej będą reagowały na nasze treści reklamowe. Przy czym reklama w google nie może zawierać zbyt wielkiej ilości powtórzeń z tego względu, że całość potencjalnym konsumentom wyda się niezbyt sensowa i nierealna.

Odpowiednie reklamy w URL

Reklama Google musi mieć również odpowiednie adresy URL. Nie każdy jest w stanie z tym sobie w odpowiedni sposób poradzić, dlatego warto poprosić o pomoc specjalistów znających się na tworzeniu takich treści. W adresie URL również znaleźć muszą się odpowiednie słowa kluczowe. ważna uwaga! Słowa kluczowe, czyli te najważniejsze najlepiej umieścić na końcu lub na początku URL. Dzięki temu Google reklama będzie miała wyższy wskaźnik CTR. Dlaczego słowa kluczowe są tak ważne? Ponieważ to one sprawiają, że potencjalny konsument jest kierowany przy ich pomocy na odpowiednie strony z interesującymi go produktami lub usługami. O tego rodzaju reklamy zawsze trzeba zadbać, aby zwiększyć swoją „widzialność” w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *